Organische rabarberstukken - gekonfijt - zoetzuur

Direct leverbaar.
* incl. BTW, excl. verzendkosten
Onder het motto "compote werkt altijd" hebben we onze rabarber eenvoudigweg gekonfijt, in hapklare stukken gesneden en zo een gezond en lekker tussendoortje tevoorschijn getoverd.
De zoetzure smaak van rabarber is bekend en geliefd bij jong en oud. Maar wat waarschijnlijk maar weinig mensen weten is dat rabarber geen vrucht is, maar een groente.
Oorspronkelijk komt rabarber uit de Himalaya en bereikte hij Europa via China en Rusland, waar hij sinds de 18e eeuw wordt geteeld.
Vandaag de dag geniet rabarber een constante populariteit als compote, in jams, taarten en andere desserts.


In onze winkel vindt u natuurlijk ook andere gedroogde vruchten:biologische kweepeer


biologische bessen
biologische gojibessenbiologische dadels
  • Biologisch gecertificeerd door de Duitse biologische keuringsinstantie ABCERT (DE-Öko-006)
  • kleurloos
  • zoetstofvrij
  • niet-gearomatiseerde
  • geen bewaarmiddelen
  • suikervrij
  • Gelantinevrij
  • Gistvrij
  • Lactosevrij
  • uit natuurlijke bestanddelen
  • geschikt voor vegetariërs en veganisten
  • Minimale houdbaarheid: 12 maanden

Ingrediënten: Biologische Rababer, biologische suiker

Oorsprong: EU-landbouw

voedingswaarden:

Calorische waarde: 932 kJ / 100 g

Eiwit: < 0,1 g / 100 g

Koolhydraten: 53,9 g / 100 g

waarvan suiker: 52,1 g / 100 g

vet: 0,1 g / 100 g

daarvan verzadigde vetzuren: < 0,1 g / 100 g

zout: < 0,1 g / 100 g

Schrijf een anonieme recensie of inloggen om een recensie te schrijven.
schrijft
Trotz Trockenfrucht schmeckt der Rhabarber frisch und saftig. Genau das Richtige wenn ich wieder Lust auf Sauer-Süß habe. Abwicklung war so wie es sein sollte. Danke euch.
schrijft
Tolles Produkt. Esse es am Liebsten als Snack, aber ich habe es auch schon in den Vanille Pudding mit eingerührt und im Kuchenteig mit gebacken.
schrijft
Seit Kinderzeiten liebe ich Rhabarber in allen Varianten. Pur mit Zucker, als Kompott und auch im Kuchen oder im Dessert. Diese hier sind gezuckert und sind bereits fertig zum Naschen. Einfach lecker.
schrijft
Die sind mal was ganz anderes, als die Trockenfrüchte, die man sonst so kennt. Erinnert mich an früher, meine Tante hatte Rhabarber im Garten und den Kompott habe ich auch geliebt. Sehr lecker.
schrijft
Ich habe mir eine Auswahl eurer leckeren Früchte bestellt. Jetzt habe ich mal den Rhabarber probiert und bin begeistert. Ich fände eine Frucht-Mischung super, damit ich direkt von allen essen kann.
schrijft
Ich bin Fan von euren kandierten Früchten. Ich liebe Rhabarber in allen Varianten und dieser schmeckt pur so herrlich sauer süß.
schrijft
Hallo. Ich hatte vorher noch nie getrockneten Rhabarber gegessen. Ist aber köstlich und als Snack sehr gut geeignet. Könnte von mir aus noch saurer sein. Ich glaube, ich werde auch noch die anderen Früchte testen.&#13;&#10;Tolle Sache. Danke!
schrijft
fein. war nur leider zu schnell aufgegessen :-)
schrijft
Auch den Rhababer habe ich auf der Messe kennen gelernt. Ich liebe ihn. Perfekte Mischung aus Süß und Sauer