Royal Jelly Capsules - gelyofiliseerd - zonder additieven

Direct leverbaar.
* incl. BTW, excl. verzendkosten
  • 100% zuivere koninginnengelei, zonder toevoegingen
  • 10-HDA-inhoud meer dan 4,5%.
  • Vegetarische harde capsules
  • Geconcentreerd koninginnengelei poeder
  • Complexe voedingsstofdichtheid
  • Handige dosering en inname
  • Kwaliteitskenmerken:
  • Vegetarische harde capsules:
Door de praktische capsulevorm zijn onze royal jelly-capsules gemakkelijk te doseren en kunnen ze zonder problemen onderweg worden ingenomen.
  • 3-voudig geconcentreerd - zonder additieven - 10-HDA-gehalte meer dan 4,5%:

Een capsule bevat 250mg zuiver, geconcentreerd koninginnengelei poeder, zonder toevoegingen. Dat betekent dat 2 capsules overeenkomen met 1,5g verse Royal Jelly

.

Belangrijk:

Andere leveranciers rekken hun Royal Jelly-capsules vaak op met inferieure toevoegingen, zoals sojaolie, maltodextrine, inuline enz.
Dit is niet het geval met ons product. Onze capsules bevatten zuiver Royal Jelly poeder, zonder enige toevoeging

.

Dosering:

1-2 capsules per dag met voldoende water
  • Complexe voedingsstofdichtheid :
Onze koninginnengelei-capsules bevatten verschillende vitaminen en mineralen en bevatten essentiële vetzuren en belangrijke eiwitten en aminozuren.
  • Wat is koninginnengelei?

Koninginnengelei is de afscheiding van de werkbijen - ook wel koningin-voedselsap genoemd. Door het eiwit royalactine dient het de groei en ontwikkeling van de vers uitgebroede larven.
Al minstens 9000 jaar maken mensen gebruik van de voordelen die bijenproducten bieden. In die tijd werden bijenproducten, zoals propolis, gebruikt om wonden te behandelen.
Men ontdekte dat de bijenlarven die met koninginnengelei werden gevoed, aanzienlijk groter werden en veel langer leefden dan bijen die anders werden gevoed.
De Griekse arts Hippocrates gebruikte koninginnengelei om wonden te genezen. Tot de ontdekking van penicilline werd het door artsen voorgeschreven als antibacterieel middel.
De kostbare koninginnengelei wordt verkregen uit zogenaamde "koninginnencellen", cellen waarin de larven worden opgekweekt. Vervolgens wordt speciale apparatuur gebruikt om de koninginnebrij uit de cellen te zuigen of te schrapen.

  • kleurloos
  • zoetstofvrij
  • niet-gearomatiseerde
  • geen bewaarmiddelen
  • Gelantinevrij
  • Gistvrij
  • Lactosevrij
  • Minimale houdbaarheid: 2,5 jaar

Ingrediënten: Koninklijke gelei gevriesdroogd, cellulose capsule

Voedingsinformatie per 100g:

Calorische waarde : 1620kj

Eiwit: 33,3g

Koolhydraten: 32,1g

- waarvan suiker: 30,1g

vet: 12,9

- daarvan verzadigd: 8,7 g

zout: 0g

Schrijf een anonieme recensie of inloggen om een recensie te schrijven.
schrijft
Ich nehme schon seit einiger Zeit das Gelee Royale, bin aber erst später auf die Kapselvariante gestoßen. Finde es wirklich klasse, dass man das dann auch mitnehmen kann. Sehr praktisch. Bin sehr zufrieden und bleibe jetzt dabei.
schrijft
Ich bin vor einem halben Jahr von Ihrem frischen Gelee Royale auf die Kapseln umgestiegen und sehr zufrieden damit. Es ist schlichtweg einfacher in der Lagerung und Einnahme. Meine Schwiegermutter nimmt noch stets das frische Gelee Royale ist aber auch nicht mehr berufstätig und mehr zuhause als ich. Bleibe gerne dabei solange die Qualität und Wirkung nicht nachlässt. Viele Grüße.
schrijft
Toll, dass es das Produkt jetzt auch in Kapselform gibt. Bin nämlich faul und habs gerne praktisch!
schrijft
Die Sendung war super verpackt und die Kapseln schön verarbeitet. Das Produkt nehme ich allerdings erst seit zwei Wochen ein, fühle mich aber bereits dadurch gestärkt.
schrijft
Ich habe früher immer das frische Gelee Royale von Euch bezogen und war auch immer sehr zufrieden. Bei den Kapseln gefällt mir aber, dass es viel einfacher ist sie einzunehmen und sie nicht gekühlt werden müssen. Das macht es leichter sie mit in den Urlaub und auf Geschäftsreisen zu nehmen. Die Wirkung ist im übrigen mindestens genauso gut!
schrijft
Vielen Dank für die schnelle Lieferung und die nette Beratung am Telefon. Ich habe bereits mit der Einnahme begonnen und bin sehr froh das Produkt in Kapselform gefunden zu haben.
Mit freundlichen Grüßen
Irmgard Selz