Peda Cola kruidensiroop - Het origineel uit Oostenrijk - Pedacola

Direct leverbaar.
* incl. BTW, excl. verzendkosten


De Peda Cola-kruidenstroop wordt in het Oostenrijkse Mühlviertel geproduceerd uit bijna 100% biologische ingrediënten, afkomstig van de Oostenrijkse teelt.

Het belangrijkste ingrediënt is het zwijnrue, dat ook wel colakruid wordt genoemd vanwege de cola-achtige smaak.

0,5l Pedacola siroop gegoten over mineraalwater resulteert in ongeveer 14x 0,3l verfrissende coladrank.

Omdat de siroop ongefilterd is om ervoor te zorgen dat de natuurlijke ingrediënten zoals fijne kruiden, vanille, limoen en citroen in de fles blijven, kan er vertroebeling optreden.

Schud gewoon de fles en de siroop is weer gelijk.

  • uit Oostenrijk
  • kleurloos
  • zoetstofvrij
  • geen bewaarmiddelen
  • Gelantinevrij
  • Gistvrij
  • Lactosevrij
  • veganistisch
  • Minimale houdbaarheid: 10 maanden

Ingrediënten: Suiker, water, citroenextract, colastruik, kruiden, munt zbd Vourbon vanillebonen, limoensap, citroensap, zuurteregelaar: citroenzuur

Voedingsinformatie per 100ml verdunde drank

Calorische waarde : 116kj/29kcal

Eiwit: <1g

Koolhydraten: 7g

- daarvan suiker: 7g

vet: 0g

- daarvan verzadigd: 0g

zout: 0g

Schrijf een anonieme recensie of inloggen om een recensie te schrijven.
schrijft
Peda Cola kenne ich aus dem Österreich-Urlaub und sie ist wirklich ein super Erfrischungsgetränk im Sommer. Ich habe direkt 3 Flaschen bestellt, damit sich die Versandkosten lohnen.
schrijft
Das Peda Cola ist ein absoluter Geheimtip. Ich überrasche meine Gäste gerne damit und habe Euch schon öfters weiteremfohlen. Toll, dass es jetzt sogar bio ist :)
schrijft
Schöne Alternative, die man mit einem guten Gewissen auch seinen Kindern anbieten kann. Eigentlich bestelle ich nicht gerne Glasflaschen aus Angst, dass diese bei Transport schaden nehmen - hat aber alles gut geklappt. LG
schrijft
Sehr lecker!!!
schrijft
Sehr lecker!!!!
schrijft
Ich habe diesen Sirup von meiner Nichte geschenkt bekommen und finde ihn so lecker, dass ich gleich nachbestellt habe.
Ich nutze seit einigen Jahren einen Sodastream und möchte nicht immer nur Wasser trinken. Dieses Cola ist ganz natürlich und ohne Farbstoffe, was ich super finde. Außerdem ist es eine Glasflasche und ich mache keinen Plastikmüll. Einfach toll